اتریوم در سال 2014 برای اولین بار به عرضه عمومی در ICO گذاشته شد و در آن زمان هر واحد از آن قیمتی حدود 0.4 دلار داشت. پس از وارد شدن به بازار عرضه عمومی، هر واحد از اتریوم با قیمتی کمتر از 1 دلار معامله می شد که فرصت بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده بود.

مزایای سرمایه گذاری ارز اتریوم:

1. اتریوم یک ارز رمزپایه با پشتوانه قدرتمندی است و شرکت های بزرگی به حمایت از آن می پردازند. در نتیجه می توان به آینده این ارز امیدوار بود، چراکه سرمایه داران بزرگ بیشتر به سمت سرمایه گذاری هایی جذب می شوند که درصد شکست کمتری داشته باشند و چون پول زیادی در اتریوم سرمایه گذاری شده است، پس می توان نتیجه گرفت که این ارز از دید این افراد، قابلیت اطمینان خوبی داشته است.

2. علاوه بر این، اتریوم خود یکی از ارزهای پایه با الگوریتم مخصوص به خود است که آلت کوین های زیادی از الگوریتم آن استفاده می کنند و در شبکه بلاکچین اتریوم کار می کنند. همین موضوع سبب می شود تا تغییرات این آلت کوین ها تا حدی به تغییرات اتریوم وابسته باشد و این ارز را به عنوان یک ارز تعیین کننده قرار دهد.

3. یکی دیگر از مزایای اتریوم این است که هیچ محدودیتی برای استخراج ندارد و پیش بینی می شود تا چندین سال آینده که بیت کوین به مرز نهایی خود برای استخراج نزدیک شود، بیشتر استخراج کنندگان به سمت اتریوم کشیده شده و موجب افزایش بهای آن شوند.

4.عرضه و تقاضا در مارکت اتریوم بسیار زیاد است و شما هر زمانی که اراده کنید می توانید در این بازار وسیع، خرید یا فروش داشته باشید. همین موضوع سبب می شود تا سرمایه گذاری در اتریوم مانند داشتن پول نقد باشد و بتوان در کمترین زمان ممکن آن را به دلار تبدیل کرد.

5. اتریوم نیز همانند بیت کوین یک ارز پایه شناخته می شود و اکثر صرافی ها، انواع تبدیلات آن  را پشتیبانی می کنند. این بدان معنی است که برای تبدیل اتریوم خود به سایر ارزهای رمزپایه، نیازی به تبدیل آن به بیت کوین و سپس تبدیل بیت کوین به آن ارز ندارید. شما می توانید مستقیما اتریوم خود را به آن ارز تبدیل کنید و به این ترتیب تنها یک کارمزد تبدیل را بپردازید.

 

دقت فرمایید قیمت اتریوم در حال بالا رفتن است اگر از همین امروز سرمایه گذاری و کار خودتون را شروع کنید بعد از مدتی مطمئنا سود بالایی به دست خواهید آورد .زمان را از دست ندهید.

 شما نمی‌توانید هفته‌ای ۳ ساعت کار کنید و ۱۰۰،۰۰۰ دلار پول در بیاورید. زود پول درآوردن فایده‌ای ندارد. ذهنیت رشد تدریجی همیشه بر ذهنیت رشد مایکروفری و برقی پیروز می‌شود. ( دیو رمزی)