Dapp را نمی‌توان حذف یا تغییر داد. این کار تا زمانی که blockchain وجود داشته باشد، به کار خود ادامه   خواهد داد. کد منبع باز است، هر کس می‌تواند نحوه عملکرد خود را بخواند. وجوه را نگه نمی‌دارد، اصل اول و اساس کار این است که طبق قوانین از پیش تعیین شده قرارداد هوشمند معاملات کاربران را از یک کیف پول به کیف پول دیگر تغییر مسیر می‌دهد.

 

 این یک قرارداد هوشمند یا برنامه شبکه رمزنگاری در Ethereum است. کد برنامه برای توزیع نقل و انتقالات ورودی در بین شرکت کنندگان طبق الگوریتم و قوانین خاص برنامه‌ریزی شده است که نمی‌توانند تغییر یا جعل شوند.

 چه کسی مدیر پروژه است؟

 در دابِل وِی Doubleway، هیچ سرپرستی وجود ندارد تنها یک سازنده وجود دارد که کد قرارداد را در   blockchain Ethereum بارگذاری کرده است که بخشی از شبکه کلی است که توسط استخراج گران اعتبارسنجی و پشتیبانی می‌شود.

      دو نکته مهم در رابطه با این قرارداد

1.  هیچ کس نمی‌تواند عملکرد یک قرارداد هوشمند را تغییر دهد، آن را حذف و یا متوقف کند.
 2. هرگونه تلاش برای ایجاد تغییرات غیرمجاز به دلیل مغایرت با نسخه‌های قبلی در blockchain رد می‌شود.

 

 چگونه می توانم مطمئن باشم که ولت من بلاک نمی‌شود؟

 در صنعت cryptocurrency، چیزی به نام مسدود کردن کیف پول وجود ندارد. این کار توسط هر کسی از جمله توسعه دهندگان cryptocurrency غیرممکن است.

👈 کیف پول ایجاد شده توسط شما فقط به شما تعلق دارد.
👈 سیستم قرارداد هوشمند را با سایر برنامه‌های اهدای پول یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری هرمی و غیرهرمی که می‌تواند در هر زمان توسط مالک بسته شود اشتباه نگیرید.
👈 این برنامه بسیار تضمین شده است که حتی سازنده آن هم هیچ دسترسی به وجوه ندارد، بنابراین او نمی‌تواند درآن تقلب کند. این قرارداد قرارداد ETH را را در خود ذخیره نمی‌کند.

 

 پلت فرم کاملاً غیرمتمرکز
✔️ 100٪ ایمن
✔️ بدون خطر
✔️ معامله به همتا
✔️100٪ شفاف
✔️ مدیر ندارد و بدون مالک است.
✔️ هیچ شرکت یا شخص ثالثی در آن دخیل نیست
✔️به هیچ عنوان امکان کلاهبرداری و خاموش کردن سرور وجود ندارد.

 


wink بدون اینکه درخواست برداشت درآمد کنید پرداخت اتریوم بطور خودکار صورت توسط سیستم و بصورت آنی صورت می‌گیرد و طبق ضوابط قرارداد از پیش تعیین شده مستقیماً در کیف پول شخصی خود اعتبار دریافت می‌کنید.